стрічка

Тренди SEO-2024 для медіа: від нових алгоритмів до штучного інтелекту

17 Січня 2024, 14:06
Ольга Одарченко ВІДЕО 5059
Ольга Одарченко

Світ інтернету невпинно змінюється. Аби бути у ньому успішним, треба знати, як саме це відбувається. На восьмому West Media Forum у Луцьку медійники обговорювали тренди SEО у роботі ЗМІ на 2024 рік.

Сеошниця, технічна спеціалістка та співзасновниця «SEO for media» Ольга Одарченко розповіла, як медіа отримувати органічний трафік.

«Я люблю медіа, а медіа повинні любити Google. Адже якщо проаналізувати за топ-10, то для здорового сайту Google дає 60% трафіку. Сьогодні ми розглянемо 5 основних трендів сео, які працюють для будь-яких медіа, а особливо для регіональних», — розповідає сеошниця Ольга Одарченко.

Читайте також: Пояснювальні тексти та сайт з «людським обличчям»: Андрій Яніцький розповів, як зробити цифрову платформу самостійною та цікавою

Графік апдейтів Google.
Графік апдейтів Google.

Кожні 17,5 годин пошукова система Google вносить зміни у свій алгоритм. Наступні 17,5 годин можуть бути вкрай важливі, тому тренд №1 — адаптуйтесь до вимог:

  • потрібно бути технічно чистим та мати гарну адмінку;
  • не мати «битих» посилань;
  • користуватись не лише штучним інтелектом, коли пишете авторський контент.

Читайте також: Як захистити сайт від викликів війни: поради від СЕО ІТ-компанії «ideil.» та ГО «Алгоритм дій» Вадима Махомеда

«Адаптуйтесь чи помріть», як би це не звучало.

Google дуже стрімко розвивається та прагне удосконалити умови для своїх користувачів. Тренд №2 — Zero-Click пошук. Цей пошук вбачає користування Google, коли читач не переходить за жодним посиланням. В такий спосіб пошукова система витісняє інформаційні та новинні сайти.

«Що ви можете зробити? Ви можете стати експертами, а експертів Гугл завжди забере собі в пошукову видачу. Тому будьте експертами та закривайте потреби читача тотально», — наголошує Ольга.

Всі вже чули про так званий Штучний інтелект. Тренд №3 — ШІ — НЕ тренд. Це рутина автоматизації роботи редакції (метадані, графіки, пошук інформації).

Читайте також: Штучний інтелект в журналістиці: юридичний аспект та ризики використання.

«Один всесвітньовідомий сеошник сказав: «Всі хочуть створювати контент за допомогою ШІ, але ніхто не хоче читати цей контент, хто створив його». Штучний інтелект не створює ідеальний контент, поки що. Я вважаю, що протягом наступного року ми перестанемо називати ШІ трендом, так як зараз не називаємо трендом YouTube. Для нас не буде відкриттям, що потрібно кожен день використовувати Штучний інтелект. Метадані, графіки і тому подібне, звичайно, варто робити за допомогою ШІ, але не ексклюзивний контент», – додає сеошниця.

Наступний тренд №4 — регіональні медіа більше НЕ регіональні. Варто думати про свою цільову аудиторію та отримувати трафік, що можна монетизувати.

«Ви пишете для всієї країни, а можливо й для світу. Алгоритми Google буде ще більше розносити ваш контент. Створюйте корисний контент і отримуйте за це трафік, який потім можна монетизувати», — порадила спікерка.

Кожен контент має термін придатності. YouTube станом на середину 2022 року мав по 30 000 годин нового вмісту щогодинно. Відносно цього прикладу можна зрозуміти, що стаття, яку опублікували рік назад не може залишатись досі актуальною без будь-яких дій.

«Я вважаю це великим трендом — з кожним роком буде все більше контенту. Можливо інколи потрібно дивитися назад? Дивитися на той контент, який ви створили. Ви витратили на нього свій ресурс: гроші, час. Постає лише одне питання: чому не оновити цей контент?», — наголошує пані Ольга.

Тренд №5 — Хочеш трафік — буди корисним. Варто оновлювати старі статті та працювати над авторитетністю, повертаючись до своїх старих сторінок.

Коментар