стрічка

Коронафейк про ковід-бактерії «воскресили» та розповсюджують на Волині

01 Грудня 2021, 16:43
Коронафейк / Фото ілюстративне 1284
Коронафейк / Фото ілюстративне

Старий фейк про бактеріальну природу SARS-CoV-2, який автори спочатку приписували італійським, а пізніше німецьким та російським вченим, видозмінився та став «сінгапурським». Він з'явився у фейсбук-спільнотах Волині та на сторінках користувачів.

Історія та сама: COVID-19 – бактерія, а не вірус, аспірин – чудодійна пігулка, а люди помирають саме від тромбозу.

Нагадаємо, раніше журналістка Район.in.ua спростовувала коронафейк про німецьких вчених, які начебто порушили Всесвітній закон ВООЗ, зробили розтин трупа та виявили, що SARS-CoV-2 – бактерія.

Крім цього, у новому фейку з’явилося доповнення до аспірину – засіб під назвою «Імромак». Нібито він в поєднанні з іншими протизапальними та антикоагулюючими ліками ставить на ноги ковід-позитивних, а апарати штучної вентиляції легень та ковід-реанімації ніколи не були потрібні.

«Воскреслий» коронафейк про Сінгапур

Читайте також: Аспірин, тромбоз і ковід-бактерії: на Волинь дістався старий коронафейк

Наукове пояснення коронавірусу та розшифровка його геному є у вільному доступі в Інтернеті, але цей фейк постійно «воскрешають» та знову розповсюджують.

Також автор тексту наголошує на тому, що коронавірусу слід боятися лише людям зі слабким імунітетом. І тепер змінився й вплив на ковід-бактерії: у фейку про німецьких вчених на них впливали вишки 5G, а тепер бактерії «піддалися радіації».

Журналістка Район.in.ua знайшла сайт Міністерства охорони здоров'я Сінгапуру, де ще 15 червня 2021 року з'явилося спростування цього ж фейку. Попередні версії цього повідомлення з посиланням на такі країни, як Італія, Німеччина та Росія (про це зазначає МОЗ Сінгапуру) замість Сінгапуру, були викриті як неправдиві.

МОЗ Сінгапура спростував коронафейк

Вибір країни вчених, які вчергове нібито відкрили цю таємницю, очевидний: Сінгапур – високорозвинена країна в багатьох галузях, зокрема й медицині. Ця держава показала хороші результати в боротьбі з пандемією. Тобто сінгапурські вчені та лікарі вселяють довіру.

У новому «сінгапурському», як і раніше, згадується Китай. Однак, якщо в «італійсько-німецько-російському» фейку повідомляли про приховування ВООЗ від китайців факту дієвості аспірину при ковіді, то в новій версії навпаки – таємницю зберігає влада Піднебесної.

Читайте також: ТОП фільмів-міфів про пророцтва коронавірусу, які взяли на озброєння конспірологи