стрічка

Фінансова незалежність, інновації та партнерства: як Internews в Україні допомагає медіа

02 Січня 2024, 17:45
Джиліан МакКормак 2415
Джиліан МакКормак

У Луцьку відбувся восьмий West Media Forum. Однією із тем, які обговорювали медійники, стали можливості, що сьогодні існують для медіа. 

Директорка Internews в Україні Джилліан МакКормак розповіла про те, як саме ця неурядова організація підтримує українських журналістів.

Читати також: Можливості, інновації, трансформації та виклики: про що говорили на VIII West Media Forum у Луцьку 

Виступила Джилліан українською мовою, хоча зізналася, що лише вивчає її. 

Джилліан МакКормак очолює проєкт, що має назву «Медійна програма в Україні». Ця програма розпочала свою роботу ще у 2018 році, а загалом Internews працює в Україні з 1994 року.

Це найбільша програма підтримки медіа у світі, яку фінансує Агентство США з міжнародного розвитку (USAID)/ Її бюджет становить 75 мільйонів доларів.

За словами Джилліан МакКормак, програма має чотири основні цілі:

  • збільшити кількість високоякісного та корисного контенту для українських громадян;
  • підвищити стійкість українців до дезінформації;
  • поліпшити правове середовище для медіа, щоб їм було легше існувати та заробляти гроші;
  • інвестувати у довгострокову стійкість медіа.

Джиліан МакКормак
Джиліан МакКормак

«Ми працюємо, надаючи гранти українським організаціям, проводячи дослідження щодо звичок медіаспоживання, надаємо обладнання, консультаційні послуги, забезпечуємо доступ до різних видів експертизи, організовуємо події», – пояснила директорка Internews в Україні.

Окрім довгострокових партнерів, організація, яку вона очолює, вибирає і нових – через відкритий конкурс, у якому можуть брати участь медійні компанії та неприбуткові організації, офіційно зареєстровані в Україні.

Після повномасштабного вторгнення Internews зосередилися на інституційній підтримці українських медіа, щоб вони мали можливість продовжити працювати в умовах фінансових труднощів.

Джилліан розповіла, що нещодавно оголосили новий конкурс для підтримки проєктів, що діятимуть на сході та півдні України, в районах, які постраждали від окупації та зосередять увагу на встановленні зв’язків з аудиторією там.

«А також цей проєкт допоможе українським медіа посилити фінансову незалежність, встановити інноваційні партнерства та налагодити роботу з рекламодавцями», – підкреслила вона.

 

Коментар