стрічка

ТОП-5 типів компаній, які втрачають клієнтів без CRM

14 Квітня 2025, 12:18
Деяким компаніям не обійтися без CRM Реклама 157
Деяким компаніям не обійтися без CRM

CRM-система (Customer Relationship Management) — це програмний інструмент, який допомагає бізнесу ефективно управляти взаємовідносинами з клієнтами, автоматизує процеси продажів, маркетингу та сервісного обслуговування, аналізувати й прогнозувати поведінку споживачів. Нижче розказуємо, яким компаніям не обійтися без використання CRM.

Інтернет-магазини (e-commerce)

Онлайн-магазинам CRM-система для бізнесу допомагає зберігати й аналізувати дані про клієнтів, історію покупок і поведінку на сайті. Завдяки CRM інтернет-магазини можуть створювати персоналізовані пропозиції, автоматично запускати маркетингові кампанії та оперативно реагувати на потреби покупців.

Без CRM онлайн-магазини втрачають клієнтів через відсутність ефективної комунікації та персоналізованого підходу. Покупці не отримують нагадувань про покинуті кошики, індивідуальних пропозицій або рекомендацій, а менеджери з продажів не мають можливості швидко обробляти запити та замовлення.

Компанії у сфері послуг (салони краси, клініки, СТО)

Бізнесам у сфері послуг CRM дозволяє вести електронні клієнтські картки, фіксувати історію відвідувань, нагадувати про майбутні записи та планувати завантаженість спеціалістів. Це підвищує рівень сервісу, допомагає швидко вирішувати конфліктні ситуації та створює умови для лояльності клієнтів.

Без CRM-системи компанії часто стикаються з хаосом у графіку записів, пропускають важливі дзвінки та повідомлення, не можуть оперативно реагувати на запити клієнтів. У результаті погіршується репутація, клієнти йдуть до конкурентів, а бізнес втрачає стабільний дохід.

Туристичні агенції та готелі

Туристичним агенціям і готелям CRM дозволяє систематизувати інформацію про клієнтів, керувати бронюваннями, відстежувати історію подорожей і уподобання гостей. Завдяки CRM ці компанії можуть пропонувати персоналізовані туристичні пакети та спецпропозиції, підвищуючи лояльність і повторні продажі.

Без CRM-системи туристичні агенції та готелі ризикують втратити клієнтів через помилки у бронюваннях, повільну обробку запитів і недостатню увагу до індивідуальних потреб гостей. В результаті клієнти віддають перевагу конкурентам, які можуть запропонувати більш швидке і персоналізоване обслуговування.

Освітні заклади та онлайн-школи

CRM-система для освітніх закладів та онлайн-шкіл дозволяє керувати базою студентів, автоматизувати комунікацію, контролювати розклад занять і успішність учнів. Завдяки CRM легко нагадувати студентам про початок курсів, оплату навчання чи додаткові послуги, забезпечуючи високий рівень сервісу.

Відсутність CRM часто призводить до втрати потенційних студентів через забуті заявки або несвоєчасні відповіді на запитання щодо курсів. Крім того, освітні заклади без CRM втрачають можливість аналізувати переваги студентів, через що не можуть своєчасно адаптувати навчальні програми до потреб аудиторії.

B2B-компанії (оптова торгівля, консалтинг)

B2B-компаніям CRM допомагає структурувати складні цикли продажів, контролювати угоди на різних етапах та вести повну історію переговорів. Крім того, CRM дає змогу прогнозувати продажі та вчасно реагувати на зміну потреб партнерів.

Без CRM-системи B2B-компанії ризикують втратити ключових клієнтів через недостатню увагу до деталей, втрату важливої інформації та повільне прийняття рішень. Це призводить до зниження рівня довіри з боку клієнтів, зриву угод і, як наслідок, значних фінансових втрат.

Коментар
22/04/2025 Вівторок
22.04.2025
21.04.2025

Ставайте Друзями Району

Ваші внески — це щирий жест довіри, який допомагає нам працювати незалежно й надихає на нові проєкти. Разом ми будуємо сильніше суспільство, додаючи трохи любові в кожен день!

128 із 300 учасників

Ще 172 учасників, щоб досягти мети!

Долучитися