RCS-чати та їхня роль у масовій розсилці

Технології продовжують стрімко розвиватися, а мобільні пристрої отримують нові функції. Одна з порівняно нових технологій – RCS-чати, що стали новим стандартом зв'язку. В Україні Rich Communication Services працює з кінця 2020 року. Звісно, поява нової технології не пройшла повз бізнес, тож компанії мають змогу розсилати рекламні або інформаційні повідомлення своїм клієнтам. Сервіс AlphaSMS допоможе в цьому.
Переваги RCS перед СМС
Новий стандарт зв’язку має чимало переваг. Насамперед це безпека. Якщо СМС можуть використовуватися для шахрайських операцій, то використання для цього RCS малоймовірне. Обидва способи не потребують встановлення додаткового софту на смартфон: користувач гарантовано отримає повідомлення. Серед інших переваг RCS:
-
розширені можливості передачі даних (групові чати, обмін фотографіями, відео, аудіо повідомленнями);
-
висока якість і швидкість передачі інформації;
-
підтвердження прочитання повідомлення;
-
інтерактивність (передача посилань на сайти, кнопок для голосування тощо);
-
отримання клієнтами автоматичних відповідей на питання;
-
розпізнавання та перегляд чеків;
-
наявність зворотного дзвінка в тексті повідомлення;
-
відправлення геолокації (місцеперебування на карті);
-
економічна вигода тощо.
Тобто використання таких технологій, як RCS-чати, відкриває для бізнесу більше можливостей у спілкуванні з клієнтами.
Як застосувати RCS-чати в бізнесі?
Потенціал використання нової технології для бізнесу дуже широкий. Серед можливостей:
-
інформативніші повідомлення (до 1000 символів, із фото, відео, кнопками);
-
безпосередня дія на кожного клієнта;
-
швидкий пошук товарів для клієнтів;
-
інтерактивність, що більше заохочує покупців до замовлення товарів та послуг;
-
автоматизація низки процесів (повідомлення про статус замовлення, оплату тощо).
За допомогою сервісу AlphaSMS є можливість використовувати весь потенціал нової технології. В особистому електронному кабінеті є всі необхідні інструменти для створення повідомлень та відстеження ефективності кампанії.