стрічка

Запустили нову систему Е-запису в сервісних центрах МВС

18 Лютого 2025, 18:56
Запустили нову систему Е-запису в сервісних центрах МВС 1771
Запустили нову систему Е-запису в сервісних центрах МВС

В Україні стартував перший етап впровадження нової системи керування чергою – Е-запису в сервісних центрах МВС. 

Про це повідомили в Міністерстві внутрішніх справ України.

З 18 лютого система працює відразу в 53 сервісних центрах, які дозволяють громадянам попередньо зареєструватися на отримання послуг онлайн. У перший день роботи через систему зареєструвалися 39 людей, найпопулярнішою послугою стала реєстрація на викладання практичного іспиту. 

Як зазначили в міністерстві, основна перевага нової системи – автоматизований процес керування чергою та усунення можливих зовнішніх вручань.

Система генерує слоти для запису на три тижні вперед. Наприклад, 18 лютого відкрився запис ан 11 березня, а щодня додаються нові дати. Це має зробити процес реєстрації передбачуванішим та прозорішим.

Які послуги доступні через Е-запис?

Громадяни можуть зареєструватися на:

  • теоретичний опит для отримання водійських прав,
  • практичний іспит,
  • реєстраційні дії з транспортними засобами,
  • обмін або отримання міжнародного посвідчення водія.

У перехідний період, що триватиме до 11 березня, у центрах працюють відразу дві системи запису: стара і нова. Якщо послуга потрібна до 11 березня – потрібно використовувати стару систему, якщо після – нову.

Обмеження та правила користування системою

Щоб запобігти зловживанням, встановлено ліміт на кількість записів. Фізична особа може зареєструватися онлайн чотири рази на місяць, а юридична – до чотирьох разів на день.

Якщо з будь-яких причин громадянин не може вчасно прибути в сервісний центр МВС, йому потрібно скасувати свою онлайн-реєстрацію. Зробити це можна у системі Е-запис не пізніше, ніж за 2 години до часу отримання послуги, вказаного під час реєстрації.

«Разом з тим наголошуємо: якщо громадянин не з’явився для отримання послуги в сервісний центр МВС 4 рази протягом поточного місяця, і не скасував свої реєстрації онлайн, його буде заблоковано у системі Е-запис», – йдеться у повідомленні.

Що робити під час повітряної тривоги?

У разі оголошення повітряної тривоги здійснюються всі операції в сервісних центрах МВС. Після відбою система продовжила обслуговування з того місця, де зупинилася. Тобто, якщо до відбою на черзі був слот № 55, то після відбою наступним до робочого місця система автоматично викличе слот № 56.

Запуск нової системи має зробити процес реєстрації більш доступним, включити можливість масового резервування слотів ботів та загалом підвищити якість обслуговування в сервісних центрах.

Деталі можна уточнити за телефоном (044) 290-19-88 або на офіційному сайті Головного сервісного центру МВС.

Е-запис у Волинській області
Е-запис у Волинській області

Коментар
28/03/2025 П'ятниця
28.03.2025