Лучани продовжують скаржитися на роботу громадського транспорту
Пасажири жаліються на недотримання графіків руху, культуру обслуговування, стан транспортних засобів тощо.
Про це йдеться у звіті управління транспорту та зв'язку.
На платформі «Відкрите місто» за два квартали поточного року опублікували 22 звернення-скарги. З них 12 звернень стосувалися проблеми недотримання графіків руху, по два звернення отримали проблеми культури обслуговування та стану транспортних засобів. У ще трьох повідомленнях звертали увагу на те, що водії не хочуть зупинятися на визначених зупинках.
До служби швидкого реагування 15-80 надійшло аж 466 скарг. 65 з них стосувалися незадовільної роботи тролейбусів, 212 вказували на маршрути, які не дотримуються графіку руху.
Щоправда, в управлінні зауважують, що чимало скарг просто неможливо довести чи спростувати.
Читайте також: У Луцьку автохами псують газони
Дізнавайтесь останні новини Луцька першими.
Стежте за нами у Twitter, Google+ та Instagram. Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром