стрічка

Служба 112 в Україні: за півтора роки отримали п'ять мільйонів викликів від громадян

10 Лютого 2025, 21:45
Служба 112 в Україні: за півтора роки отримали п'ять мільйонів викликів від громадян 265
Служба 112 в Україні: за півтора роки отримали п'ять мільйонів викликів від громадян

Роботу служби 112 міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко обговорив із делегацією Європейського інвестиційного банку на чолі з Президенткою Надеєю Кальвіньо та Послом ЄС в Україні Катаріною Матерновою під час візиту до Києва.

Про це повідомили в пресслужбі Національної поліції України.

Зустріч є продовженням діалогу між МВС та Європейським інвестиційним банком щодо впровадження системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 по всій території України. Проєкт передбачає надання 40 мільйонів євро у межах кредитної Угоди на розбудову відповідних центрів.

Глава МВС розповів, що від початку запуску системи 112 в Україні (з 1 липня 2023 року), до комунікаційних центрів надійшло майже 5 мільйонів викликів, з яких понад 768 тисяч були передані до екстрених служб.

Заступниця директора ДУ ЦІТ МВС України – начальниця «Служби 112» Аліна Шевчук розповіла, що принцип побудови системи екстреної допомоги полягає в тому, що особа, набравши короткий номер 112 може одразу повідомити про надзвичайну подію в декілька оперативних служб:

«На лінію 112 можуть звертатися  люди з порушеннями слуху чи мовлення. Вони спілкуватимуться по відеозв'язку з операторами, які володіють жестовою мовою. Для цього необхідно відправити SMS та очікувати посилання на з'єднання», – пояснила вона.

Ігор Клименко зазначив, що з початку запуску Служби 112, оператори центрів опрацювали понад 24 тисячі звернень жестовою мовою. Також він розповів, що 65 з понад 260 операторів Служби 112 спілкуються іноземними мовами: англійською, польською, іспанською, хорватською, чеською, словацькою, корейською, японською, французькою та грузинською. 

Між тим, Службою 112 опрацьовано 43 повідомлення, отриманих через європейську систему автоматичного оповіщення про дорожні пригоди на автотранспорті (e-Call). На додаток здійснюється переадресація викликів з 911.

Надя Кальвіньо відзначила роботу Служби 112 при роботі з людьми із вадами слуху чи мовлення. Вона підкреслила важливість доступності екстреної допомоги для всіх громадян.

«Я вражена, що в Україні, навіть під час війни, Служба 112 працює на повну. Це свідчить про стійкість українців і вашу постійну роботу над удосконаленням послуг. Для нас цей проєкт має велике значення», – заявила Посол ЄС в Україні Катаріна Матернова.

За словами Ігоря Клименка, розвиток Служби 112 є важливим кроком на шляху до інтеграції України в європейський простір безпеки та реагування на надзвичайні ситуації.

Коментар