Лісовій охороні Полісся передали дев'ять позашляховиків
Для потреб лісової охорони філій Поліського лісового офісу загалом передали 16 автомобілів.
Про це інформують на фейсбук-сторінці ДП "Ліси України".
Автомобілі купували та передавали поетапно.
Дев'ять кросоверів Renault Duster (автівка за роки зарекомендувала себе як витривала та економна) днями направили безпосередньо на лісництва.
Цього року доставили сім пікапів Mitsubushi L-200 з можливістю обладнання засобами для гасіння пожеж.
Усі – бюджетні, з мінімальною комплектацією.
Раніше у лісовій галузі досить поширеними були відомі всім «Ниви». Але цей автомобіль виробляє країна-агресорка. До того ж він давно є морально застарілим за всіма критеріями. Тому саме Renault Duster став вибором з огляду на співвідношення ціна-якість.
Загалом зараз для потреб охорони лісів використовують 125 Renault Duster і 23 Mitsubushi L-200. Лісова охорона патрулює також і на старих «Нивах» та «УАЗах», які ще збереглися в прийнятному технічному стані.
Це далеко не достатня кількість. Лісівники охороняють понад 1 мільйон 300 тисяч гектарів площі. Лісові масиви в окремих регіонах – наприклад, на Горохівщині та Турійщині Волині і Дубенщині Рівненської області – є досить віддаленими один від одного. Одна майстерська дільниця може складати від одного до більше десяти окремих контурів лісу. З відсутністю нормального дорожнього покриття між ними. При цьому відстань від краю до краю лісу може сягати 20 км.
Очевидно, що жодне інше патрулювання, крім автомобільного чи принаймні на мотоциклі, не буде тут ефективним. Тому закупівлі потрібно проводити надалі. Це просто необхідність.
Ми чітко розуміємо, що це не станеться швидко і достатньо. Тому що зараз є важливіші потреби. І в ДП «Ліси України» першочергово їх закривають.
З початку війни у філій Поліського лісового офісу вилучили 176 машин для потреб військових. За два роки повномасштабного вторгнення – 134.
Однозначно – це правильно. Як і те, що всі автівки – а цей рахунок уже іде на кілька сотень – придбані спільно нашими закордонними партнерами та колективами філій (навіть ті, які попередньо планували використовувати на потреби лісу), також поїхали на передові позиції держави.
І якщо будуть такі запити надалі, їх закриватимуть першочергово. Але навіть у час війни ми не маємо права лишити ліси без належної охорони.
Саме через війну всі зіштовхнуються з іще однією проблемою – кадровим голодом. Мобілізація так само системно торкається лісівників. І в таких умовах критична нестача машин може мати особливо небезпечні наслідки.
Простий приклад.
І лісопорушники, і нелегальні бурштинокопачі мають сучасні позашляховики й іншу техніку. Щоб виявляти та затримувати їх, лісова охорона має принаймні не програвати у потужності авто.
Пожежна безпека – це також насамперед мобільність. Без авто підвищеної прохідності втрати через вогонь можуть бути незрівнянно високими.
«Усе це – щоденна робота працівників державної лісової охорони. Безпека лісу та людей. Безпека кожного мешканця Волині та Рівненщини», – запевняють лісівники.Читайте ексклюзиви Район.in.ua у нашому каналі WhatsApp
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром