Попит на промокоди та інші знижкові пропозиції у 2023 році зріс на понад 20%: експерти Codes назвали найбільш популярні категорії
Кількість користувачів інтернет-магазинів, після різкого зменшення у березні-квітні 2022 року, поступово відновлюється. Відповідно, зростають й обсяги продажів.
Про досягнення довоєнного рівня говорити поки що зарано. Кількість інтернет-покупців, порівняно з 2022 роком збільшилася на 17% (9,9 млн проти 8,5 млн), але ще не досягла рівня 2021 року – тоді в інтернет-магазинах було 11 млн покупців. У грошовому еквіваленті обсяг покупок у 2023 році досяг 1,8 млрд грн. Це значно більше, ніж 320 млн у 2022. Проте, як зауважують аналітики, сума збільшилася значною мірою через зростання цін.
Які фактори сприяють відновленню інтернет-торгівлі
Тенденцію до збільшення кількості користувачів інтернет-магазинів аналітики ринку пояснюють різними причинами. Основна причина – можливість заощадити кошти, адже через зростання цін понад 80% українців змушені економити. Усе частіше з метою економії споживачі використовують промокоди інтернет-магазинів на знижку. Зокрема, кількість запитів на знижкові пропозиції, розміщені на сайті codes.com.ua, торік збільшилася на понад 20%. Цікаво й те, що приблизно чверть відвідувачів цікавилася промокодами для нових клієнтів, що свідчить про розширення аудиторії онлайн-покупців.
Друга причина – вимушене переселення частини українців з міст у села. У сільській місцевості, віддаленій від районів бойових дій, безпечніше. Проте там відсутні великі торгові центри, і щоб не їхати в місто, люди частіше замовляють потрібні товари в інтернет-магазинах.
Третій суттєвий фактор – різноманітність асортименту й можливість робити замовлення у нічний час та вихідні дні.
У яких категоріях найчастіше використовують промокоди
Експерти сервісу Codes зауважують, що знижки за промокодом охоплюють десятки найрізноманітніших категорій та послуг. Вигідні знижки покупцям пропонують продавці гаджетів та побутової техніки, одягу, взуття, косметики, засобів для прибирання. Скористатися промокодом можна в інтернет-магазинах парфумерії, автотоварів, інструментів, ювелірних виробів тощо. Знижку за бонус-кодом можна отримати також під час оформлення, приміром, страхового поліса чи позики в МФО, при бронюванні квитків чи підписці на стрімінгові сервіси.
Проте, згідно зі статистикою запитів, найчастіше промокоди активують у таких товарних групах:
- товари для інтер’єру та прибирання;
- дитячий та дорослий одяг;
- засоби гігієни та косметика;
- корми для тварин;
- автотовари.
Досить значне зростання попиту на промокоди для отримання меншої ціни експерти Codes зафіксували у таких категоріях, як страхування (+35%), контент (+28%), освітні курси (+24%).
Також у 2023 році українці, як з’ясували працівники Codes, більше подорожували та відпочивали й навіть розважалися. Бонус-кодами у цих сферах торік цікавилося на третину більше українців, ніж у 2022 році.
Codes — це інформаційний сервіс, який пропонує безкоштовні промокоди та купони для багатьох відомих брендів.