стрічка

Як промокоди допомагають українцям зберігати купівельну активність: експерти Emporium проаналізували ситуацію на ринку інтернет-торгівлі

22 Лютого 2024, 12:27
Фото ілюстративне Реклама 243
Фото ілюстративне

Основою споживчих настроїв українців уже другий рік підряд залишається економія. Хоча під кінець 2023 року купівельна активність суттєво відновилася, заощаджувати змушені понад 80% споживачів. Закономірно, що в такій ситуації попит на промокоди, знижки, розпродажі зберігається на досить високому рівні. 

Інструменти стимулювання купівельної активності

В Україні, як і у світі, поступово зростає кількість онлайн-замовлень. Покупців, як випливає з результатів соцопитувань, приваблюють насамперед ціни та асортимент. Не менш важливим фактором, як зауважують експерти Emporium, є можливість заощадити, скориставшись акційними пропозиціями, чи застосувавши, скажімо, промокод на знижку.

Саме безплатні промокоди, яких на сторінках сайту emporium.com.ua налічується декілька тисяч, допомагають інтернет-продавцям зберегти клієнтську аудиторію та залучити нових клієнтів. Так, згідно з даними сервісу Емпоріум, у грудні 2023 року промокодами на знижку у розмірі від 15 до 25% скористалися вдвічі більше постійних покупців, ніж у січні. Упродовж року зріс також попит на промокоди для нових користувачів. У другому півріччі ними скористалися на третину більше покупців, ніж у першій половині року, що минув. 

Завдяки знижковим пропозиціям інтернет-продавцям вдалося упродовж 2023 року в цілому вийти на довоєнні обсяги продажів товарів. У деяких категоріях показники у порівнянні з 2021 роком зросли на 10-15% і більше. У 2023 році суттєве збільшення попиту на промокоди експерти Емпоріум зафіксували, зокрема, у таких категоріях, як:

  • товари для дому та саду — +17%;

  • засоби гігієни — +15%;

  • онлайн-бронювання квитків — +14%;

  • страхування — +12%;

  • оформлення мікропозик — +10%.

Вирішуючи завдання залучення клієнтів та збереження лояльності постійних користувачів, бізнес одночасно намагається реалізувати не дуже популярні види продукції та підвищити розмір чека. Знижки часто розповсюджуються на сезонні товари чи продукцію нових брендів.

Ключові тренди онлайн-торгівлі 

Частка покупок, зроблених українцями онлайн, у 2023 році становила близько 14% проти 10% у 2021. Найбільше замовлень українці роблять на вітчизняних маркетплейсах — майже 75% клієнтів онлайн-магазинів упродовж року оформили на них хоча б одну покупку. Приблизно третина користувачів віддає перевагу спеціалізованим торговим майданчикам. Вибирають продукцію та роблять замовлення онлайн найчастіше покупці у віковій категорії 25-34 роки. Таких понад 53%. Найрідше в інтернеті купують люди старші, ніж 65 років.

Покупців найбільше приваблюють персоналізовані пропозиції продавців, можливість скористатися бонусами та промокодами простий процес оформлення замовлення. Близько 80% споживачів роблять замовлення зі смартфона, використовуючи мобільні застосунки.

 

Emporium — це незалежний агрегатор знижок, який співпрацює з вітчизняними та міжнародними брендами. На сайті доступно більше 10 000 актуальних промокодів, бонусів, акцій та купонів.

Коментар
25/05/2024 П'ятниця
24.05.2024