стрічка

Що таке Landing page – для чого потрібен односторінковий сайт

27 Квітня 2022, 09:26
Що таке Landing page – для чого потрібен односторінковий сайт Реклама 2127
Що таке Landing page – для чого потрібен односторінковий сайт

Для чого потрібно створювати односторінковий сайт. Особливості Landing page. Кому доцільно створювати сайти такого типу.

Що таке лендінг пейдж

Власники сайтів інтернет-магазинів і компаній, що працюють в різних напрямках бізнесу, чують пропозиції створити Лендінг Пейдж доволі часто. Пропозиції інколи викликають здивування, оскільки власники сайтів не бачать необхідності в посадковій сторінці і не знають, які можливості вона відкриває. Є сенс замовити лендінг має сенс з багатьох причин, в тому числі із-за можливості значно підвищити прибутковість бізнесу.

Лендінг Пейдж (landing page) являє собою особливий тип сайтів, оптимізованих для спонукання інтернет-користувачів до дії. Традиційний Лендінг описує продукт, його переваги  та вигоди, стимулює бажання придбати продукт. Спосіб подачі інформації landing page споживачам дозволяє максимально оптимізувати сторінку під певні цілі.

Головною відмінністю лендінгу від звичайного багатосторінкового сайту є використання мінімум коштів для переконання максимальної кількості відвідувачів сайту в необхідності виконання певних дій. Інформація подається максимально доступно і сприймається миттєво. В ідеалі лендінг працює таким чином, що користувач, який нічого не знає про продукт, після відвідування сайту здійснює покупку. До того ж відвідувач не повинен переходити на інший сайт, щоб дізнатися більше інформації, почитати відгуки або порівняти ціни.

Цілі розробки лендінгу

Розробка лендінгу виконується під одну цільову дію відвідувача, а саме:

  • візитна картка. Наприклад, для залучення потенційних покупців в інтернет-магазин раціонально створити кілька цільових сторінок під певний тип товару з коротким описом товарних одиниць, переваг товару та вигод, який клієнт може отримати від покупки саме в цьому магазині.
  • презентація конкретного товару/послуги. Сторінка анонсується при запуску маркетингової кампанії, на неї надсилаються ліди з реклами. Покупці здійснюють цільові покупки, не відволікаючись на непотрібні речі.
  • анонс заходів. Сторінка дозволяє відстежувати користувачів на конкретному каналі, зібрати більше людей, не перевантажувати майданчик для продажу анонсами, ефектно представити захід, реалізувати цікаві проекти.
  • збір контактів користувачів для розширення наявної бази. На таких сторінках повинна бути форма зворотного зв'язку, яка повторюється не менше 3-х разів.
  • тестування торгової пропозиції. Лендінг ідеально підходить для використання в якості тестової сторінки.
  • сегментація цільової аудиторії, пошук партнерів або нових співробітників. Створення лендінгу на онлайн-платформі дешевше, ніж реєстрація та пошук персоналу через відповідні сервіси.
  • допомога в реалізації складних продажів В2В, де потрібно заповнення об'ємних форм для зв'язку або записи на заходи (онлайн-курси, репетиторство, вебінари, підвищення кваліфікації і т.д.).

Для переходу на лендінг пейдж використовуються рекламні посилання в соціальних медіа-каналах, розсилки по електронній пошті, контекстна реклама пошукових систем.

Типи та види Landing page

Від звичайного сайту landing page відрізняється тим, що спонукає користувачів здійснювати потрібні дії (реєстрація, заявка, покупка, відправка форми) без роздумування.

Заклик до негайних дій може бути у вигляді:

  • кнопки, за допомогою якої можна оформити замовлення або купити товар;
  • форми зворотного зв'язку, в якій клієнт може залишити свої контактні дані або запросити зворотний дзвінок.

Вибір форми заклику визначається з урахуванням типу Landing Page, його призначення та цілей створення. Згідно перерахованих критерій односторінковий сайт може бути у вигляді:

  • головного сайту, який  повторює головну сторінку основного сайту і має досить високі показники конверсії.
  • мікросайтів, що складається з декількох посадочних сторінок. Часто використовуються великими фірмами для окремого подання сфери своєї діяльності. Відрізняється максимальною кількістю барвистих картинок і мінімальною кількістю тексту для підвищення значення конверсії.
  • автономної цільової сторінки (CTR-цільова сторінка), яка відрізняється наявністю особливих слоганів і яскравістю кольорових гам для залучення уваги користувача і конвертації його в покупця.
  • сторінки сегментації (ленд-сайт), яка складається з декількох незалежних посадочних сторінок з дуже високими показниками конверсії.

Залежно від принципу роботи і постановки завдань виділяють такі види посадочних сторінок:

  • Рекламні цільові сторінки, насичені рекламою товарів/послуг і максимальною кількістю інформації з цього питання. Відрізняються наявністю безлічі екранів, кожен з яких насичений належною аргументацією і переконує клієнта натиснути кнопку "замовити".
  • Цільові сторінки, зорієнтовані на вивчення цільової аудиторії та попиту на товар. Відрізняються великою кількістю форм збору загальної інформації про відвідувачів сайту. Застосовуються в якості стимулу для заповнення форм акції і знижки, які стають доступними після заповнення певних форм.
  • Вірусні сторінки, на яких відсутня відкрита реклама продукції або послуги. На екрані представлений логотип компанії, слоган і різна допоміжна атрибутика. Вірусні сторінки впливають на підсвідомий рівень користувачів, втягують його в своєрідну гру, в результаті чого подовжується час відвідування ресурсу і підвищується значення його конверсії.

Багато веб-майстрів використовують головну сторінку в якості лендінгу, що є великою помилкою. Трафік, спрямований на головну сторінку з будь-якого рекламного посилання в таких випадках не приносить результатів, оскільки головна сторінка нічого спільного не має з контентом сторінки, на якій було посилання. Таке рішення плутає, розчаровує і дратує користувачів, в результаті мета не досягається. Правильно оформлений лендінг сприймається цілісно та позитивно, перехід від реклами до прямої пропозиції (купити / замовити / натиснути) м'який, якщо взагалі помітний.

Рішення замовити landing не вигідно лише в деяких випадках, оскільки односторінковий сайт не зможе виконати поставлені перед ним завдання і вкладені кошти не окупляться:

  • просування бренду. Для популяризації бренду лендінг однозначно не підійде.
  • SEO-просування. Пошуковики до Landing Page відносяться без прихильності, оскільки односторінкові сайти поступаються багатосторінковим ресурсам в розвитку структури сайту і його наповненості. Для отримання від SEO потрібен час, а лендінги частіше просувають сезонні товари/послуги.

Landing Page є ефективним бізнес-інструментом для продажу товарів або послуг, але тільки за умови правильного вибору різновиду та грамотної постановки цілей.

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024