Переваги використання продуктів Zendesk у бізнесі
Сучасні digital-інструменти для ведення бізнесу відкривають нові можливості для управління клієнтським досвідом. Однією з найефективніших і найбільш функціональних програм у сфері надання клієнтської підтримки є платформа підтримки клієнтів Zendesk.
Цей вебдодаток спрощує взаємодію із замовниками, дозволяє оперативно реагувати на їхні запити і тим самим підвищувати лояльність покупців та вибудовувати з ними довгострокові лояльні відносини. Отримати вичерпну інформацію про цю платформу можна на сайті компанії Cloudfresh, а в нашій статті ми зробимо короткий огляд технології та її основних переваг.
Які завдання допомагає вирішувати платформа для першокласної підтримки клієнтів Zendesk
Платформа Zendesk включає кілька програмних продуктів: кросплатформовий чат Zendesk Chat, клієнтську базу даних Zendesk Guide, інструменти для ведення аналізу та звітності Zendesk Explore, програмне забезпечення для колл-центрів Zendesk Talk та інші продукти. З їх допомогою бізнес вирішує цілу низку завдань:
- прийом та обробка клієнтських запитів у декількох каналах;
- планування процесів та контроль за прогресом заявок;
- архівація тикетів;
- автоматизація відповідей на подібні звернення користувачів;
- збереження та перегляд файлів, що завантажуються клієнтами
- інтерактивна база знать, що легко оновлюється
- інтеграції з популярними програмами і сервісами
Таким чином, платформа підтримки клієнтів Zendesk – це ефективний інструмент для надання першокласного клієнтського досвіду вашим бізнесом.
Переваги клієнтського сервісу Zendesk
-
Простота використання. Незалежно від того, яку саме digital-технологію Zendesk вирішите використовувати для оптимізації бізнес-процесів, ви будете приємно вражені зрозумілим інтерфейсом та простим управлінням.
-
Якісна комунікація з клієнтами. В умовах високої конкуренції лояльність покупців насамперед заслужить та компанія, яка максимально чітко та оперативно реагуватиме на запити. З платформою для підтримки клієнтів Zendesk ви зможете охопити і якісно обробити всі заявки, що надходять з будь-яких каналів.
-
Хмарне сховище. Усі необхідні для бізнесу дані зберігаються у хмарному сховищі. Це забезпечує доступність інформації в режимі 24/7, можливість доступу до неї з будь-якого пристрою, інтеграцію даних із різними месенджерами, блогами та іншими інтернет-ресурсами.
Щоб дізнатися більше про переваги платформи для підтримки клієнтів Zendesk та замовити її підключення, звертайтесь до компанії Cloudfresh. Зв'яжіться зі спеціалістами та отримайте кваліфіковану допомогу у виборі програмного продукту, його впровадженні та налаштуванні під актуальні вимоги вашого бізнесу.