стрічка

Переваги використання продуктів Zendesk у бізнесі

29 Березня 2022, 17:01
Переваги використання продуктів Zendesk у бізнесі Реклама 822
Переваги використання продуктів Zendesk у бізнесі

Сучасні digital-інструменти для ведення бізнесу відкривають нові можливості для управління клієнтським досвідом. Однією з найефективніших і найбільш функціональних програм у сфері надання клієнтської підтримки є платформа підтримки клієнтів Zendesk. 

Цей вебдодаток спрощує взаємодію із замовниками, дозволяє оперативно реагувати на їхні запити і тим самим підвищувати лояльність покупців та вибудовувати з ними довгострокові лояльні відносини. Отримати вичерпну інформацію про цю платформу можна на сайті компанії Cloudfresh, а в нашій статті ми зробимо короткий огляд технології та її основних переваг.

Які завдання допомагає вирішувати платформа для першокласної підтримки клієнтів Zendesk

Платформа Zendesk включає кілька програмних продуктів: кросплатформовий чат Zendesk Chat, клієнтську базу даних Zendesk Guide, інструменти для ведення аналізу та звітності Zendesk Explore, програмне забезпечення для колл-центрів Zendesk Talk та інші продукти. З їх допомогою бізнес вирішує цілу низку завдань:

  • прийом та обробка клієнтських запитів у декількох каналах;
  • планування процесів та контроль за прогресом заявок;
  • архівація тикетів;
  • автоматизація відповідей на подібні звернення користувачів;
  • збереження та перегляд файлів, що завантажуються клієнтами
  • інтерактивна база знать, що легко оновлюється
  • інтеграції з популярними програмами і сервісами

Таким чином, платформа підтримки клієнтів Zendesk – це ефективний інструмент для надання першокласного клієнтського досвіду вашим бізнесом.

Переваги клієнтського сервісу Zendesk

  1. Простота використання. Незалежно від того, яку саме digital-технологію Zendesk вирішите використовувати для оптимізації бізнес-процесів, ви будете приємно вражені зрозумілим інтерфейсом та простим управлінням.

  2. Якісна комунікація з клієнтами. В умовах високої конкуренції лояльність покупців насамперед заслужить та компанія, яка максимально чітко та оперативно реагуватиме на запити. З платформою для підтримки клієнтів Zendesk ви зможете охопити і якісно обробити всі заявки, що надходять з будь-яких каналів.

  3. Хмарне сховище. Усі необхідні для бізнесу дані зберігаються у хмарному сховищі. Це забезпечує доступність інформації в режимі 24/7, можливість доступу до неї з будь-якого пристрою, інтеграцію даних із різними месенджерами, блогами та іншими інтернет-ресурсами.

Щоб дізнатися більше про переваги платформи для підтримки клієнтів Zendesk та замовити її підключення, звертайтесь до компанії Cloudfresh. Зв'яжіться зі спеціалістами та отримайте кваліфіковану допомогу у виборі програмного продукту, його впровадженні та налаштуванні під актуальні вимоги вашого бізнесу.

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024