стрічка

«Телебачення стає все більш витратним і складним», – презентація дослідження на West Media Forum

28 Листопада 2021, 17:10
Вероніка Бойко, Андрій Яніцький та Роман Корнилюк 3403
Вероніка Бойко, Андрій Яніцький та Роман Корнилюк

У Луцьку відбувся шостий West Media Forum. Він пройшов під лейтмотивом «Правді потрібні медіа».  

27 листопада у дискусійній панелі про довіру фінансовим звітам медіа, яку модерувала менеджерка соціального напрямку YouControl Вероніка Бойко, виступили керівник Центру журналістики KSE Андрій Яніцький та керівник фінансового напрямку YouControl Роман Корнилюк, де обговорили фінансову прозорість медіа як фактор довіри аудиторії.

Як зазначили аналітики, відкрити фінансові дані інтернет-медіа складніше, ніж телебачення, хоча рейтинги довіри до новин більше саме у інтернет-медіа. 

Вероніка Бойко
Вероніка Бойко

Кореспондент Район.in.ua записав найцікавіші тези з дослідження ефективності витрат українських телевізійних медіа.

При будові дослідження керувалися рейтингами телебачення та їх фінансовими звітами.

«Під час проведення дослідження були певні труднощі, адже є кілька каналів, які зареєстровані на одну особу, і фінансову діяльність тут важко дослідити, – говорить Андрій Яніцький. – Схожа ситуація із «Суспільним», адже це не лише один телеканал, а група каналів, в тому числі й регіональні».

***

«Ми готові до того, аби телеканали надсилали нам інформацію про свої дійсні витрати, аби ми могли скоригувати ренкінг».

***

«Лідером ренкінгу є телеканал «Наш», в тому плані, що він найменше декларує витрат на одну соту свого ренкінгу. Проте аномально низькі витрати на виробництво контенту можуть свідчити про інші джерела фінансування каналу, про які вони не звітують».

*** 

«На цьому графіку – топ-5 найбільш та найменш витратних телеканалів на основі офіційної статистики, але не можна сприймати на віру дані юридичних осіб, адже доволі низькі витрати свідчать про те, що на цей телеканал йдуть витрати ще з якогось джерела, можу бути «чорні» гроші».

«З наступного графіка можна зробити висновок, що чим більше рейтинговий канал, тим більше він витрачає коштів на 0,01 пункту свого рейтингу. В основному крім каналу «Zoom», це ділові інформаційні канали, і вони витрачають більше, адже роблять ексклюзивний оригінальний контент».

«У майбутньому можна розширити це дослідження в тому плані, щоб подивитись історичну динаміку зміни і рейтингів каналів, і фінансових витрат».

***

«Ми плануємо зробити таке дослідження регулярним, і раз на рік підбивати підсумки, і, можливо, було б хорошою традицією презентувати його на West Media Forum», – підсумували аналітики.

Читайте також: 

***

Ця публікація підготовлена за підтримки Європейського Союзу. Співпраця автора з Представництвом Євросоюзу в Україні будується на невтручанні в редакційну політику мережі Район.in.ua. Теми, формат, героїв обирає редакція і не погоджує з міжнародними партнерами. Всі матеріали, створені в межах такої співпраці, мають відповідне маркування, а окремі думки, висловлені в матеріалах, їх зміст є виключною відповідальністю авторів і необов’язково відображають погляди Європейського Союзу та його інституцій.

 

Коментар
19/04/2024 Четвер
18.04.2024