стрічка

Доставка їжі у карантин: що замовляють та на що звертають увагу

01 Червня 2021, 16:05
Доставка їжі у карантин: що замовляють та на що звертають увагу Реклама 1459
Доставка їжі у карантин: що замовляють та на що звертають увагу

З початком карантину в Україні значно зросла потреба у доставці продуктів та готової їжі з кафе та ресторанів. Усе більше закладів почали надавати такі послуги й нині лише одиниці не мають власної служби доставки.

Одночасно з новими можливостями обслуговування клієнтів заклади харчування зіткнулися з перешкодами – пошуком доступних сервісів, які дозволяють автоматизувати процес доставки їжі. 

Один найпопулярніших сервісів, який став у пригоді підприємцям зі сфери ресторанного бізнесу доступний за посиланням. На сайті joinposter.com можна почитати про це детальніше.

Що доставляють

У розпал карантину покупцям пропонували найрізноманітніші варіанти доставок. Зокрема, додому українці замовляли:

  • готову їжу та напої в одноразовому посуді;
  • продукти із магазинів та супермаркетів;
  • заморожені напівфабрикати;
  • напівготові страви високої кухні, які потребують доопрацювання вдома.

 

І хоч суворий карантин в українських містах уже посаду, більшість закладів харчування залишили у переліку послуг доставку їжі, адже завдяки зручним сервісам вона припала до душі багатьом клієнтам.

На що звертають увагу клієнти

Звісно, абсолютна більшість клієнтів не знають, не розуміють, та й не повинні знати й розуміти, внутрішню кухню сервісу будь-якої доставки. Натомість заклад харчування чи підприємець повинні подбати про низку важливих факторів, на які звертають уваги клієнти. 

Зокрема, для людей, які замовляють їжу онлайн, важливо:

  • зручність та інтуїтивна зрозумілість сервісу замовлення їжі;
  • детальний склад замовленої страви, її точна вага та вартість;
  • можливість розуміти, чи взяли замовлення у роботу;
  • чітко окреслений часовий термін, впродовж якого доставлять замовлення;
  • зазначена вартість доставки.

 

Та яким би зручним не був сервіс доставки їжі, варто пам'ятати також про людський фактор. Приємні враження від замовлення легко може зіпсувати кур'єр, який нагрубіянив клієнту або ж самостійно додав до суми замовлення чайові.

Тому не менш важливою є робота з персоналом, зокрема з тими працівниками, які мають контакт із клієнтом. Звісно, також важливо, аби ваша їжа була смачною. Бо ні ввічливі працівники, ні зручний сервіс доставки їжі не врятують вашу репутацію, якщо на кухні вашого ресторану елементарно не смачно готують.

Щоб доставка їжі працювала на відмінно, радимо почитати також, як організувати доставку їжі з ресторану та кафе, як рекламувати доставку їжі, як відкрити доставку піци з нуля, як сформувати оптимальне меню для доставки їжі.

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024