стрічка

Найбільш затребувані товари в Інтернеті: що найчастіше купують українці?

01 Квітня 2021, 16:11
фото ілюстративне 6023 Джерело: https://www.google.com/
фото ілюстративне

2020 рік став справжнім проривом для електронної комерції в Україні. Згідно зі статистикою, кількість інтернет-користувачів, які систематично замовляють товари в онлайн-магазинах, досягла 34%, а загальна сума покупок в мережі перевищила 107 мільярдів гривень. 

 

Що відбувається з Е-commerce

Згідно з дослідженнями, найчастіше українські користувачі купували торік товари з категорії «Одяг» (приріст продажів склав 47%), «Побутова техніка і електроніка» (+ 46%), «Косметика і парфумерія» (+ 37%). Крім того, популярністю користувалися дитячі іграшки, медична продукція, готові страви, а також товари для дому. Наприклад, кількість охочих придбати побутову хімію через мережу Інтернет зросла на 387%.

Зростання попиту на онлайн-послуги обумовлене зручністю, безпекою для здоров'я, а також прагненням заощадити. Завдяки спеціальним сервісам, на яких зібрані різноманітні вигідні пропозиції відомих брендів і інтернет-магазинів, користувач може заощадити до 90% від вартості товару або послуги. Так, за допомогою безкоштовних Інтернет-купонів з Emporium.com.ua будь-який покупець може придбати товари зі знижками, а також отримувати приємні бонуси і подарунки.

Примітно, що активність споживачів в мережі розподіляється нерівномірно по регіонах. Лідерами покупок стали користувачі Західної і Центральної частини країни - їм належало по 24% від усіх замовлень. Ще 16% покупців перебували на Півдні. Найменшу зацікавленість в онлайн-ринку продемонстрували українці зі Сходу і Півночі – 13% і 12% відповідно. Київ проявив себе більш стримано – 10% онлайн-замовлень.

При цьому, приблизно 58% всіх онлайн-покупок оформлялося через смартфон, а 47% – через ноутбук або стаціонарний комп'ютер. Всього 51% користувачів користувалися для зручності спеціально встановленими додатками

Покупці за віком: хто залишиться, а хто піде?

За оцінками експертів, після завершення карантину і повернення до звичайного життя, звичка споживачів робити замовлення через Інтернет збережеться. До практики оффлайн-покупок швидше за всіх повернуться люди покоління «Бебі-бумерів» (1940-1964 роки народження) і «Х» (1965-1980 рр). Решта, «Мілленіали» і «Зумери», скоротять онлайн-покупки лише на 4%.

Однак, як вважають експерти, ця тенденція буде залежати від самих рітейлерів. Їм під силу створити виняткові умови для покупців різного віку і сформувати позитивний досвід покупок. Такий підхід дозволить зберегти інтернет-магазинам стабільність під час кризи або застою, а також розвинути гнучкість для активного відновлення після пандемії.

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024