стрічка

Топ - 4 найнадійніші моделі Lexus

22 Лютого 2021, 15:33
3754

З часу виходу Lexus на світову арену в 1989 році компанія постійно розвивала свій бізнес. Почавши лише з двох моделей, що продавалися ексклюзивно в США, Lexus постійно розширював як свій асортимент, так і глобальний асортимент.

Протягом року з моменту запуску вони розширили продажі у 17 різних країнах, у тому числі в Європі, тоді як сьогодні число перевищує 90, що робить преміум авто Lexus  із справжнім міжнародним визнанням.

Розширення продовжується і сьогодні, не тільки в автомобільному світі, але і надаючи увагу розкоші, творчості та інноваціям у безліч різних галузях, починаючи від дизайну фільмів та продуктів, закінчуючи океанськими яхтами та вражаючим досвідом життя.

У цього автомобільного бренду є певний шарм, який неодноразово перемагає у питаннях надійності.

Бренд Lexus, не тільки займає перше місце в дослідженнях надійності автомобілів у США за 2019 рік, а й заявляє про першість у цьому рейтингу вже вісім років поспіль.

Здається, люди рідко щось роблять протягом восьми років поспіль, але Lexus -  найкращі в цьому.

У дослідженні 2019 року власники трирічних автомобілів та позашляховиків Lexus повідомили, що за попередні 12 місяців виникали 106 проблем на 100 автомобілів, що на 30 пунктів перевищує середній показник по галузі, і на цілих 143 бали вище Fiat, найгіршого бренду, у якому 249 повідомлень про проблеми на 100 автомобілів.

У цих самих результатах Lexus ES класифікується як найнадійніший компактний преміум-автомобіль, а Lexus GX займає перше місце середньої категорії преміум-позашляховиків.

Тим часом Consumer Reports назвали Lexus найнадійнішим брендом у рейтингу 2019 року, а середній седан Lexus GS, компактний позашляховик NX та вищезгаданий GX перераховані у 10 найнадійніших автомобілях  2020 року. За останні сім років Lexus помінявся місцями з Toyota за перше місце в цьому рейтингу.

Lexus також неодноразово здобував різні наогороди.

У 2019 році Toyota Motor Manufacturing Canada привезла додому нагороду за якість платинового заводу. Це лише дотично пов'язано з Lexus: ця нагорода призначена заводу в Північному Кембриджі, який в даний час будує Toyota RAV4. Саме Cambridge South будує Lexus RX, і цей об’єкт отримав бронзову нагороду минулого року. Однак раніше він вигравав кілька золотих нагород, і будь-яке визнання в цьому рейтингу вважається досягненням.

І насправді, автомобілі Lexus спочатку будуються в Кембриджі: це був перший збірний завод за межами Японії, якому довірили будувати автомобілі Lexus, коли він придбав виробництво RX у 2003 році.

Останнє твердження починає проливати світло на те, чому бренд настільки послідовно забезпечує надійність: розкішний кронштейн Lexus є ретельно охороняємим скарбом, що стосується материнської компанії Toyota. Однак повна картина має набагато більше нюансів.

Стівен Макнейл, генеральний менеджер виробництва Lexus в TMMC, посилається на японський термін монозукурі . Цей термін важко перекласти: хоча його буквальне значення означає "створення речей", на рідній мові цей термін передбачає рівень турботи та намір досягти досконалості, що виявляється в процесі, відданості, майстерності та гордості за кінцевий продукт незалежно від впливу на результат компанії.

«Це, в основному, сприймається клієнтом як цінності, що сприяють поліпшенню суспільства або досвіду того, що люди із задоволенням керують своїми транспортними засобами", - сказав Макнейл. - Виходячи з цього фундаментального принципу, відправною точкою є те, що ми маємо дуже чітко визначену специфікацію товару, яка безпосередньо пов'язана з тим, що споживач очікує від бренду Lexus, і завдяки цьому виводить бренд Lexus на якісно новий рівень».

Хоча погляди Макнейла, зрозуміло, зосереджені в основному на виробництві Lexus у Канаді, визначені ним принципи показують, як Lexus зберігає свою послідовність, одночасно отримуючи стабільні та розрахункові вигоди, деякі з яких, на його думку, застосовуються у виробничих потужностях Lexus у всьому світі.

Увага до дрібниць

Гордість у майстерності, особливо там, де йдеться про філософію монозукурі , означає витратити час на те, щоб подробиці були відкритимиУвага до дрібних речей має значення, як і передача їх важливості, за словами Макнейла.

«Коли мова йде не лише про дизайн, але і про підготовку, а потім про ефективність та якість у процесі масового виробництва, - сказав він, -то езалежно від того, чи працюємо над тим, щоб наше середовище було чистим, щоб пил не потрапляв у двигуни, чи ми працюємо до точних дрібниць для кожного болта, наша мотивація полягає в тому, щоб зробити все, що відповідає високим стандартаи, щоб задовольнити вимоги замовника".

Інтенсивне тренування

Забезпечення того, щоб нові співробітники могли працювати відповідно до вимог, вимагає високих стандартів підготовки , сказав Макнейл.

«Ми тренеруємо їх до основних модулів навичок - таких як затягування або з'єднування деталей, або прокладання шлангу або фарбування, і вони практикуються, поки не оволодіють ними, - пояснив він. - Тоді ми відправляємо їх на робочу лінію, де керівник команди бере на себе обов’язки  відточити їх навички. А потім ми слідкуємо і переконуємось, щоб кожен співробітник відповідав  цим вимогам».

Це лише початок. На виробничих потужностях Lexus в Японії, безумовно, висококваліфікованих співробітників називають майстрами Takumi . Слово Такумі приблизно перекладається як «ремісник», і цих майстрів обирають за рівнем майстерності та вишуканими почуттями. Кажуть, що для того, щоб хтось став експертом у своїй справі, потрібно 10 000 годин практики; майстри Takumi тренуються протягом 60 000 годин, щоб здобути звання, які засвідчують їх як майстрів-тренерів. Одним із стандартів, якому вони повинні відповідати, є здатність скласти кота орігамі своєю недомінантною рукою за 90 секунд. (А це справді дуже важко).

У TMMC ще немає майстрів Такумі , каже Макнейл, але це стандарт, над яким працює установа.

«Вони, мабуть, мають мати 30-річний досвід роботи в Lexus», - сказав він. - Ми ще не зовсім там. Але ми будуємо команду, яка зможе навчитися цим стандартам».

Швидке внесення змін на основі відгуків клієнтів

Макнейл заявив, що бренд Lexus вважає постійну реакцію на відгуки клієнтів невід'ємною частиною постійного прагнення марки до вдосконалення.

«Ми виходимо в поле і відвідуємо наших дилерів, - сказав Макнейл. - Ми проводимо очні розмови, і отримуємо негайний відгук наших клієнтів. І кожен коментар чи кожну взаємодію ми повертаємо на завод і бачимо, як можемо щось змінювати та удосконалюватиспілкуванні разом із нашими клієнтами ми виявляємо, що, можливо, машинам потрібно трохи більше потужності, або на цій передачі є затримка перемикання передач. Ми беремо цю інформацію і передаємо її назад, щоб побачити, що ми можемо зробити у процесі виробництва.У випадку, коли була невідповідність в дизайні, ми повернули проєкт дизайнерам і змінили програмне забезпечення. Іноді це може зайняти багато часу у розробці, але в процесі виробництва ми бачимо, що можемо зробити, щоб пришвидшити впровадження певного програмного забезпечення на наступному транспортному засобі якомога швидше.»

Ретельне та повторюване тестування

Макнейл каже, що Lexus залишається послідовним та ретельним у тестуванні деталей та готових автомобілів, щоб переконатися, що вони відповідають вимогам якості.

«(Ми) на 100%  протестуємо всі наші двигуни в сухому режимі та всі трансмісії, - сказав Макнейл. - Деякі виробники цього вже не роблять.  Але ми все ще прискіпливо переконуємось, що силова установка відповідає всім стандартам, перш ніж ми покладемо її в машину.

Після того, як мотор поміщають у транспортний засіб, ми тестуємо кожен на тестовій доріжці. Мало того, що автомобілі  проходять випробування на нахил на лінії експлуатаційних характеристик автомобіля на заводі, ми вивозимо їх на вулицю і проводимо тест, перевіряючи наявність шуму, вібрації, жорсткості, потужності тощо.»

Здорова доза конкуренції

Нагороди JD Power Plant Quality Awards дуже багато означають для Lexus - настільки, що заводи Lexus вважають себе конкурентами у світовому масштабі, щоб виграти найбільші призи і титули. TMMC - лише одна нагорода отримавши яку бренд може перевершити свою дочірню фабрику Toyota Motor Kyushu в Японії.  Це стає фактором, що сприяє постійному вдосконаленню, сказав Макнейл.

«Ми боремося за те, щоб бути найкращими у світі, - сказав Макнейл.  - Конкурентне бажання бути найкращими у світі за якістю є здоровим. І зрештою, саме тут перемагає клієнт».

Lexus проти Porsche проти BMW; Що надійніше?

Будемо чесними, є не так багато конкурентоспроможних брендів, коли справа стосується Lexus та надійності. Але завжди добре порівнювати себе із конкурентами, щоб побачити, хто кращий.

У 2017 році Porsche став одним із найнадійніших брендів року. Вони співпрацювали з Lexus у дослідженні надійності автомобіля JD, чого не можна було уявити кілька років до того.

Porsche не був найнадійнішим брендом і часто був внизу рейтингів надійності, але, схоже, зробив досить великий стрибок і зараз вважається надзвичайно надійним брендом. Однак це Porsche як загальний бренд, і в залежності від моделі вони все ще не надто надійні.

ReliabilityIndex присвоїв Porsche Cayenne індекс надійності 414 та середню вартість ремонту 772 фунтів стерлінгів. Це значно дорожче, ніж Lexus. Тим не менш, якщо Porsche стали набагато надійнішими, то це не означає, що усі їхні моделі наслідуватимуть цей приклад. Отже, на це слід звернути увагу Lexus, оскільки в найближчі роки може відбутися якась серйозна конкуренція.

Із BMW  скалалася далеко не така сильна конкуренція. BMW - ще одна марка розкоші, яка ніколи не досягла запаморочливих висот Lexus щодо надійності. Вони займають 30-е місце з 39 на ReliabilityIndex з індексом надійності 179. BMW X5 має показник надійності 248, що краще, ніж Cayenne. Також дешевше відремонтувати за 615 фунтів стерлінгів.

З усіх трьох Lexus на сьогоднішній день є найбільш надійним. Їх окремі моделі добре оцінюються на надійність, як і бренд в цілому. BMW має багато що наздогнати, так само як Porsche,бо за рейтингами виглядає так, ніби вони далеко не такі ж надійні, як Lexus. Але за умови, що їхні окремі моделі почнуть наздоганяти Lexus у надійності, то бренд матиме серйозну конкуренцію.

Коментар