Скільки залишилося мегабайтів інтернету та інші популярні запити з товариства Київстар

14:48 13.07.2020
542

Під час використання послуг мобільного зв'язку та доступу до інтернету в абонентів з'являється дуже багато питань.

Найчастіше вони пов'язані з фінансовими операціями та бонусними послугами, які нараховуються пакетом в рамках певного передплаченого тарифу. Неуважність абонента, а іноді програмний збій, призводять до певних помилок, вирішити які самостійно користувач не в змозі.

У національного оператора Київстар є спеціальна спільнота абонентів, де будь-який клієнт може поставити запитання.

Кілька цікавих рішень з розділу ми вирішили розібрати детальніше та з'ясувати, як розв'язати найпопулярніші проблеми.

Дуже часто користувачі стикаються з нестачею мегабайтів мобільного інтернету. Ми зустріли в спільноті таке обговорення – https://community.kyivstar.ua/kakaya-kombinaciya-dlya-proverki-bonusov-mb-po-tarifu, де користувач просить допомогти в пошуку комбінації для перевірки залишків пакетних послуг.

Відповідь на це запитання досить проста – перевірка здійснюється комбінацією *112#, після відправлення якої приходить відповідь з даними про:

  • кількість хвилин, доступних на дзвінки на номери інших операторів та за кордон;
  • залишок мегабайтів, невикористаний у рамках тарифу;
  • термін дії пакета з датою його найближчого поповнення.

Ця комбінація перевірки діє однаково, як для власників передплачених тарифних планів, так і для контрактних абонентів.

Позачергове зняття абонентської плати

Ще однією популярною темою обговорення у співтоваристві є дата зняття абонентської плати та можливість замовити позачергову активацію пакету послуг, передбаченого у тарифі. Експерти Київстар дають конкретну відповідь: замовити позачергове зняття щомісячної плати неможливо, оскільки передбачена сувора черговість активації пакетів. Якщо у тарифі закінчилися якісь послуги, можна замовити за вигідною ціною вільні пакети, наприклад:

  • інтернет-пакет «Нічний», 10 Гб за 30 грн на місяць. Підключити – *266*1#;
  • пакет інтернету «День онлайн», 1 Гб за 15 грн. Активація – *263*1#;
  • 30 та 100 хвилин на інших операторів по Україні та у деякі європейські країни. Запуск за допомогою USSD *265*30 # та *265*100 #;
  • *227*1# для замовлення пакету з 150 SMS по Україні на 4 тижні за 25 грн.

Рахунок поповнено, а пакет послуг не нараховано

У тих користувачів Київстар, які пропустили дату продовження дії тарифу та не поповнили рахунок на необхідну суму, є така проблема: після поповнення з рахунку знімається плата за денний пакет, а залишку коштів не вистачає для повної оплати всього тарифу.

Користувачеві доводиться додатково поповнювати рахунок на невелику суму, що була витрачена на купівлю добового пакета, а це дуже незручно.

Щоб не потрапити в таку ситуацію потрібно пам'ятати, що плата за тариф знімається з 00:00 до 03:00 годин розрахункового дня. Якщо в цей час на рахунку недостатньо грошей – активується денний пакет. Тому поповнюйте рахунок заздалегідь і обов'язково контролюйте за допомогою комбінації *112# підключення та термін дії тарифу.

Вдалого використання!

Загрузка...
Загрузка...
Коментарі
13 серпня
Сьогодні
Вчора
11.08.2020