стрічка

Працівники Волині вчилися у Тернополі маркетингу та брендингу територій

13 Лютого 2020, 15:44
Працівники Шацької ОТГ вчилися у Тернополі маркетингу та брендингу територій 856
Працівники Шацької ОТГ вчилися у Тернополі маркетингу та брендингу територій

Працівники Шацької ОТГ на чолі з секретарем громади Людмилою Цевух взяли участь у «Школі локальної демократії 2.0».

 «Школа локальної демократії 2.0» відбулася у Тернополі. Впродовж трьох днів учасників із десяти громад Західної України навчали співпраці з молоддю, зовнішньому та внутрішньому маркетингу, а також роботі з медіа. Про це йдеться у сюжеті каналу «Тернопіль1». 

Брендинг та маркетинг територій, стратегічне планування розвитку громади та міжнародне співробітництво – ці та ще чимало інших питань розглядали представники громад у Тернополі. Cеред громад-учасниць – і Шацька ОТГ. 

Виконуюча обов'язки голови, секретар Шацької ОТГ Людмила Цевух каже, що тут почула чимало необхідної інформації. 

«Найбільше, закрема, вчора, нам давади дуже цікаву інформацію щодо брендування громади, створення логотипу громади. Саме зараз ми працюємо над своїм логотипом, і нам було дуже цікаво почути думку спеціалістів, які займаються створенням логотипів громад, брендуванням громад, навчили б, як просувати свою громаду. Це надзвичайно важливо», – каже очільниця громади. 

Команда кожної ОТГ складається з трьох учасників: депутата місцевої ради, працівника виконавчих органів та громадського активіста. Організатори школи кажуть, головна мета – розповісти учасникам максимум про те, як розвивати громади та запроваджувати інструменти громадської участі.

Спікерами третьої сесії школи стали дизайнери, медійники та представники місцевої влади. 

Докладніше дивіться у відео.

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024