У луцькому Центрі обслуговування клієнтів спілкувалися зі споживачами газу

У луцькому Центрі обслуговування клієнтів голова правління «Волиньгазу» Мирослав Коротя зустрівся зі споживачами газу.
Відбулася вона 7 грудня.
Споживачі газу мали гарну нагоду обговорити всі актуальні питання газопостачання. Лучани отримали відповіді на всі запитання про стан і перспективи газозабезпечення, а також про нові сучасні сервіси для клієнтів.
Мирослав Коротя всім присутнім детально пояснив про переваги доступних і зручних онлайн-сервісів – таких, як особистий кабінет на сайті 104ua, мобільний додаток 104Моbile, Viber-бот 7104 та контакт-центр.
«У нас на Волині близько 250 тисяч споживачів. У центр обслуговування найчастіше звертаються щодо подачі показників лічильника, щодо розрахунків, звірянь рахунків, укладань договорів на реструктуризацію, а також цікавлять питання пов’язані з газифікацією, тобто будівельно-монтажними та іншими роботами», – розповів Мирослав Коротя.
Мирослав Коротя зауважив, що суботні зустрічі – це з користю проведений час, бо споживачам допомагають зареєструватися в онлайн-сервісах.
«Мета нашої компанії – забезпечити комфортні умови для наших клієнтів шляхом безперебійного і безпечного газопостачання, а також пропонуємо зручні сервіси для наших клієнтів. На таких зустрічах ми хочемо донести до споживачів те, що вони є нашою основною цінністю», – наголосив Мирослав Коротя.
За словами голови правління, вони постійно вдосконалюються, створюють нові сервіси для комунікації з компанією: центри обслуговування клієнтів, онлайн сервіси і контакт центр.
Читайте також: У Міжнародний день клієнта менеджери «Волиньгаз» розповіли про людей, яких обслуговують, та свої мрії
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром