стрічка

За що живе видання «Українська правда»

06 Грудня 2019, 13:29
Андрій Швайка 932
Андрій Швайка

Заступник директора з продажів інтернет-холдингу «Українська правда» Андрій Швайка розповів про шляхи та інструменти розвитку медіа: як створити контент який продає себе сам.

Цим він поділився під час свого виступу на WEST MEDIA FORUM: брендам потрібні медіа, який відбувався в «Адреналін Сіті».

Андрій Швайка розповів також, як побудувати комунікацію з медіа та отримати показники КРІ, чи треба впливати на контент і що буде, якщо впливати і навпаки. Окрім того, показав, яку нативну рекламу робили в їхньому виданні.

«У нас дуже круто заходять формати – один день з якогось виробництва. Наша журналістка працювала на касі в Mcdonalds, в Glovo, як отримала рюкзак, перші замовлення, перепони, тощо. Цієї ідеєю треба користуватися», – зауважив Андрій Швайка.

Що ж робили на «Українській правді»:

За словами заступника директора з продажів УП, багато медіаекспертів, економістів, фінансистів прогнозують кризу в 2020 році. То в «Українській правді», цілий рік аналізували формат нативної реклами та нові майданчики: YouTube, Telegram-канали та інші соцмережі.

«Це наш трафік, який рятуватиме нас в 2020 році. Адже бюджет на нативні проєкти можуть зрізати. Що робити з трафіком? Що ми робимо? Перш за все – це Google. Ми відслідковуємо всі тренди в світі», – наголосив Андрій Швайка.

Андрій пояснив, що нативна реклама ефективніша за банери та PR-матеріали, тому що рекламні заголовки проскролюють, все більше читачів встановлюють AdBlock, який блокує рекламу. Окрім того, мобільний трафік сьогодні складає 60-70%. Тому «якщо у вас досі немає мобільної версії сайту, то це погано, має бути стовідсотково», додав Андрій Швайка.

Спікер показав, як роблять нативку в УП.

«Там майже не було видно бренду. Компанія HUAWEI Україна презентувала новий телефон. Спочатку вони прийшли з ідеєю, аби ми потестували телефон і потім зробили лонгрід про плюси й мінуси цього телефону. Це робили всі й до цього, розповідали про самсунги, айфони, тощо», – поділився Швайка.

Проте «Українська правда» запитала в компанії, чим їхній телефон відрізняється від iPhone. Вони розповіли про камеру, яка має супер крутий ZOOM.

«Ми тестували, реально все круто було видно. Тому запропонували компанії показати круті місця Західної України, взяли фотографа, який робив всі фото на HUAWEI. Бюджет був невеликий. Фотографували чотири локації. Це був фоторепортаж. Знімали півтора тижні. Перший матеріал у нас взлетів. 8 тисяч поширень з фейсбуку, 5 тисяч прочитань. Марку телефону ми взагалі не згадували. Єдине, де показали марку, це зліва внизу водяний знак телефону. І підписували, які режими використовували при фото», – поділився кейсом Андрій Швайка.

Андрій розповів, що після матеріалу були дуже круті відгуки. Люди не писали: «от знову реклама». А навпаки питали, чому не показали ті чи ті місця.

«Все прикольно, запити є, ніша росте», – додав Швайка.

За словами заступника директора з продажів, тексти, вже як такі, вимирають, відсоток прочитань падає. Тому в УП змушені йти вперед і думати, як конкурувати з TikTok, Instagram та ін.

Попередні два роки в «Українській правді» вивчали аудиторію на YouTube, чи читатиме вона їх там, чи ні.

«Ми робимо YouTube-проєкти. Зокрема інтерв’ю, ми їх і розшифровували. Хто хотів – дивився, а хто не хотів дивитися – читав. Адже ми подавали посилання на текстову версію інтерв’ю», – поділився Швайка.

Окрім того, на «Українській правді» створили Telegram-канали: головне за день, кляті питання, подкасти.

Канал «УП. Кляті питання» спочатку тестували. За рік вдалося «набити» близько 15 тисяч підписок. І вже є навіть запити на рекламу не на сайтах.

Подкасти – це альтернатива YouTube й текстам. Люди їх слухають в машині, в громадському транспорті, коли їдуть на навчання, на роботу. В середньому прослуховувань 20 тисяч.

Івенти. На УП робили подію для клієнтів і презентували ним свої кейси.

«На початку мені це здавалося дуже примітивним, і чи приїдуть клієнти просто посмажити м’яса та випити вина. От ми хотіли зробити щось таке, щоб і поїсти і поговорити за нативку. Формат був таким, що ми не продавали себе в лоб. Ми зібрали своїх клієнтів, надали їм слово, і нам було важливо, аби аудиторія наших сайтів почула про клієнтів», – зауважив Андрій Швайка.

На завершення заступник директора з продажів видання «Українська правда» наголосив, що всі ці приклади можна тестувати, незалежно від того, чи великі медіа, чи малі.

Читайте також: Як у Луцьку відбувався WEST MEDIA FORUM 2019: брендам потрібні медіа

Анна МАНЮХІНА

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024