стрічка

Modern-Expo отримала у Варшаві дві нагороди за свої інноваційні продукти

30 Жовтня 2019, 11:45
1102

У варшавському театрі Камяніца відбулося вручення престижних нагород у межах церемонії «Golden Innovations FMCG & Retail 2019».

Цей наймасштабніший конкурс польського ритейлу всебічно досліджує інновації у сферах роздрібної торгівлі та FMCG. За його результатами визначають лідерів галузі, вплив та значення їхніх продуктів на ринок в цілому. Про це повідомляють на сайті міжнародної компанії Modern-Expo.

Цього року до участі в конкурсі представили розробки за період з 1 січня 2018 року по 30 червня 2019 року. Переможців визначали за результатами онлайн-опитування від Territory Influence –  найбільшого у Європі агентства з маркетингового впливу.


 

Міжнародну компанію Modern-Expo, глобального виробника торгового обладнання та постачальника комплексних рішень для ритейлу, вшанували одразу двома головними нагородами у категорії «Ритейл»: за розробку smart-полички та технології розпізнавання зображень –  Image Reco.

Розумна поличка від Modern-Expo працює на основі технологій штучного інтелекту та комп’ютерного зору. Її віддалений моніторинг мерчандайзингу збільшує ефективність кожного сантиметра торгової площі в магазині.


 

Image Reco, своєю чергою, є інноваційним інструментом, який заощаджує до 90% часу внутрішнього аудиту. Завдяки технологіям комп’ютерного зору, точність розпізнавання зображень сягає 85%, а швидкість їхньої обробки займає всього 5 секунд.


 

Коментар
18/04/2024 Четвер
18.04.2024