Modern-Expo отримала у Варшаві дві нагороди за свої інноваційні продукти
У варшавському театрі Камяніца відбулося вручення престижних нагород у межах церемонії «Golden Innovations FMCG & Retail 2019».
Цей наймасштабніший конкурс польського ритейлу всебічно досліджує інновації у сферах роздрібної торгівлі та FMCG. За його результатами визначають лідерів галузі, вплив та значення їхніх продуктів на ринок в цілому. Про це повідомляють на сайті міжнародної компанії Modern-Expo.
Цього року до участі в конкурсі представили розробки за період з 1 січня 2018 року по 30 червня 2019 року. Переможців визначали за результатами онлайн-опитування від Territory Influence – найбільшого у Європі агентства з маркетингового впливу.
Міжнародну компанію Modern-Expo, глобального виробника торгового обладнання та постачальника комплексних рішень для ритейлу, вшанували одразу двома головними нагородами у категорії «Ритейл»: за розробку smart-полички та технології розпізнавання зображень – Image Reco.
Розумна поличка від Modern-Expo працює на основі технологій штучного інтелекту та комп’ютерного зору. Її віддалений моніторинг мерчандайзингу збільшує ефективність кожного сантиметра торгової площі в магазині.
Image Reco, своєю чергою, є інноваційним інструментом, який заощаджує до 90% часу внутрішнього аудиту. Завдяки технологіям комп’ютерного зору, точність розпізнавання зображень сягає 85%, а швидкість їхньої обробки займає всього 5 секунд.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром