стрічка

В час-пік у «Волиньгазі» обслуговують понад 1,2 тисячі споживачів

16 Липня 2019, 16:37
1090

Дві подруги-лучанки давно товаришують і, коли виникає потреба, разом відвідують Центр обслуговування клієнтів компанії «Волиньгаз». Дуже скромні та прості. Жінки, які народились у Радянському Союзі, зізнаються, що хоч жодного разу не їздили за кордон, але обслуговування клієнтів оцінюють тут на відмінно і називають «європейським». Таємниця успіху Центру, зі слів клієнток, усмішка та оперативне вирішення питання, ну, й, звісно, якісний сервіс, якого нема в жодній із комунальних служб області.

«Вабить найбільше усмішка консультантів, які завжди привітні, тому хочеться до них прийти. Роз’яснять і швидко усі питання вирішать. Знаєте, за кордоном не бувала, але луцький Центр за рівнем обслуговування та комфортним приміщенням, на мою думку, дійсно відповідає усім стандартам. Гадаю, що змінювати нічого не потрібно, лише б побільше таких Центрів на Волині. Тут затишно, комфортно. Рідко приходжу, маю улюбленого менеджера Ольгу Скибу. Це людина неймовірно позитивна, привітна та професіонал своєї справи», – розповідає одразу після спілкування з консультантом пані Тетяна

Пані Тетяна з подругою Ніною вранці прийшли з однією метою - укласти договір на газопостачання з газовими компаніями. Діти, кажуть жінки, опанували мобільні онлайн-сервіси і щомісяця, без проблем подають показання лічильника газу та оплачують за спожитий газ. Сусіди вже беруть приклад і теж почали використовувати ті онлайн-сервіси, зізнаються жінки.

«Ми лише контролюємо», – усміхається пані Ніна.

«Не зрівняти ту газову контору на вул.Івана Франка з теперішнім сучасним Центром. Там було, мов у вулику, багато люду завжди, черги і невдоволені споживачі, тут – електронна черга, все швидко, уважні, доброзичливі фахівці. Дівчата знають свою справу, як то кажуть, на своєму місці. Хочеться сюди йти, бо Європа. Кілька хвилин – і питання вирішила», – додає пані Тетяна.

До найбільшого на Волині, Луцького Центру обслуговування клієнтів щодня в середньому звертається майже 300 споживачів газу. На початку кожного місяця, в часи пік – понад 1,2 тисячі клієнтів.

«Важливо, що усі онлайн-сервіси, зокрема, Особистий кабінет чи 7104ua, що у Viber, дає можливість споживачам не лише передавати показання лічильника та оплачувати за спожитий природний газ онлайн, а й переглядати поточний стан розрахунків за газ, історію оплат і показань лічильників. Тобто, вони мають універсальні можливості під рукою і своєму смартфоні цілодобово. Завітавши, до нашого Центру обслуговування клієнти чекають у черзі в середньому 6 хвилин, а обслуговуємо їх, консультуємо - впродовж майже 10 хвилин», – аналізує провідний фахівець з роботи із клієнтами Ольга Скиба.

Довідково. Компанія АТ «Волиньгаз» забезпечує безперебійне та безаварійне газопостачання для понад 240 тисяч споживачів. В Особистому кабінеті  на сайті 104. ua зареєстровані майже 50 тисяч клієнтів. Особистий кабінет – це найінформативніший канал для вирішення всіх газових питань, зокрема, подання показників лічильника щомісяця та оплата за газ. За допомогою чат-боту у Viber7104ua, мобільних додатків 104 Mobile, 104 Mobile Light для смартфонів і іPhone можна керувати п’ятьма рахунками.

Читати також«Волиньгаз» – моя друга родина», – Петро Новосад

 

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром