стрічка

Вживаний громадський транспорт у містах необхідно замінити сучасною технікою українського виробництва, – «Богдан Моторс»

05 Березня 2019, 18:23
1017

Українські міста потребують усунення з доріг застарілого громадського транспорту та заміни його новими якісними автобусами та тролейбусами. Це можливо втілити завдяки потужностям українських автовиробників.

Так, лише «Богдан Моторс» за рік може випускати до шести тисяч одиниць техніки, яка не поступається європейським аналогам. Про це йдеться в блозі «Громадські перевезення: як прибрати металобрухт з доріг українських міст» прес-секретаря корпорації «Богдан» Сергія Красулі, інформують на сайті корпорації.

«Вітчизняні заводи продемонстрували, що справді здатні випускати сучасні транспортні засоби, які відповідають екологічним стандартам, є комфортними та безпечними для усіх груп населення, в тому числі і маломобільних – людей з інвалідністю, літніх осіб, батьків з маленькими дітьми», - наголосив Сергій Красуля.

Він також додав, що наразі сучасний та якісний транспорт лишається ініціативою лише українських автовиробників, які прагнуть підвищення умов перевезення українців. Водночас сама держава не захищає громадян від низької якості послуг від перевізника.

«Уряду варто припинити чекати, коли ж несумлінні підприємці самі схаменуться й замінять техніку. Цього не трапиться. Час вирішувати питання на законодавчому рівні та виводити з доріг старий громадський транспорт, щоб не ставити під загрозу життя та здоров’я українців», - зауважив прес-секретар корпорації.

Він уточнив, що громадський транспорт має експлуатуватися не більше 10 років, а цей термін варто закріпити у законодавстві.

Нагадаємо, корпорація «Богдан» з органами місцевого самоврядування у рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку. Зручні низькопідлогові автобуси й тролейбуси наразі курсують вулицями низки українських міст. Цього року «Богдан Моторс» виграв тендери на постачання партій низькопідлогових тролейбусів до Києва та Харкова.

Читайте також:

Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024