РАЙОН.IN.UA
Петро Пилипюк
Петро Пилипюк

Бізнесмен дня: засновник глобальної компанії Петро Пилипюк

14:17 20.02.2019
200

20 лютого святкує день народження успішний бізнесмен, гендиректор Modern-Expo Group Петро Пилипюк.

Сьогодні йому виповнюється 48 років, тож редакція Бізнес.Район вітає іменинника!

Петро Пилипюк – очільник компанії, що відома не лише в Україні, а й на світових ринках. Він не лише вправний бізнесмен, а й людина, яка уміє розпоряджатись своїм часом, використовувати можливості і досягати цілей. Бізнесмен вміє надихати та мотивувати своїх працівників.

Перші свої гроші у бізнесі він заробив, будучи студентом педінституту. Тоді він у селі купив сигарети за 40 копійок і продав у гуртожитку за два рублі. Буквально за один день він заробив місячну стипендію, і зрозумів, що хоче займатися бізнесом.

Згодом він із братом винайняв приміщення у підвалі і почав різати скло, а з нього – скляні стелажі. Йому вдалося перейти від порізки скла до створення мегахолдингу, на якому працює більше 3000 людей і з оборотом близько 130 млн доларів.

Ми зібрали для вас найкращі висловлювання Петра Пилипюка, які характеризують його як особистість.

Про Волинь. За своїм корінням я – вінницький. Козятинщина. Село Вівсяники. Це таке гарне мальовниче Поділля. Але душею я тут. Та й довше вже на Волині, ніж на Вінниччині. У мене тут сім’я. Скажу, що впевнений: там - гарні й розумні чоловіки, а тут – гарні та розумні дівчата. Того я й залишився: після навчання зустрів свою другу половинку. Я себе вважаю волинянином. Живу і все роблю, щоб наш край був багатим і привабливим для інших.

Про мрії. Мрійте обережно – мрії збуваються. Будь-яка мрія матиме більшу ймовірність збутись, якщо за спиною є свідома, згуртована команда.

Про людей. Ми розриваємо шаблони. Потенціал наших людей дуже високий. Але біда в тім, що в цей потеніціал ніхто не вірить і не вкладає, а ми віримо і вкладаємо.

Для того, щоб розвивати наших людей, ми, найперше, повинні розвиватися самі. Ніколи не відмовляйтесь від того, щоб почитати хорошу літературу, яка може вас змінити. Ви ростете самі, підтягуєте людей, а люди - компанію. Всі рецепти, які б я не давав, завжди крутитимуться навколо людей: починати завжди треба з них! Людина сама має прийти до вас і сказати: «Дайте мені інструменти». Подивіться, який функціонал вам потрібен, щоб бути успішними, і на ключових позиціях підбирайте тих людей, які вам реально будуть потрібні.

Про політику. Я не беру участі в жодних політичних проектах і в мене немає намірів балотуватись на вибори. Бо маю переконання: політикою повинні займатись професійні політики, а бізнесом – бізнесмени.

Про Modern-Expo. Ми можемо самі створювати ті місця, де нам цікаво, де ми можемо заробляти. Людина – коваль свого фінансового щастя. Переконаний, що кожна людина може створювати свої власні центри тяжіння, якщо ти віриш в те, що робиш. Тому в нас сьогодні є міжнародна компанія. Тому в нас працює біля 3,5 тисячі людей. В нас офіси у 9-ти країнах світу. В 60 країн ми постачаємо обладнання.

Про менеджмент. Є таке поняття, як менеджмент by walking around. У мене день починається з того, що я мігрую по компанії: з одного підрозділу – в інший. В цей час я спілкуюся з керівниками та підлеглими. Дякуючи цьому, багато дізнаюся з того, що відбувається у компанії, даю якісь свої поради і допомагаю розвиватися. Отак фактично увесь день я десь ходжу.

Але найбільше, де я хочу і де я люблю бувати, це виробничі цехи. Місце створення цінностей. Живий, великий організм, який цікаво спостерігати і цікаво бути його частинкою. Різні бувають моменти, коли на тебе просто навалилися якісь проблеми чи складні питання, які треба вирішувати, а ти трохи в депресії, то в таких випадках я йду на виробництво, щоб зарядитися енергією.

Виробництво – це те, куди я хотів би навіть уночі приходити. До речі, час від часу так воно й буває. Є натхнення подивитися, як вночі підприємство працює. Думки тоді цікаві приходять в голову.

Про стратегію. Робіть стратегію – вона важлива. Тоді ви бачитимете, куди йти і як хочете розвиватись. Коли ми визначилися зі стратегією, ми зрозуміли нашу місію – допомагати ритейлу продавати, а покупцям - купувати. Ми існуємо для того, щоб допомагати купівлі-продажу.

Про штучний інтелект. Сьогодні ми запросили до співпраці студентів, викладачів, які створюють дуже круті речі. Штучний інтелект може реально змінити ритейл. Ми думаємо про майбутнє і заглядаємо на десятиліття вперед.

Про Україну. Я повірив в цю країну і переконуюсь, що українці – талановита та працьовита нація.

За матеріалами інтернет-видань Конкурент, Перший, Таблоїд Волині, Район.Луцьк.

Читайте також:

Коментарі
23 квітня
Сьогодні
Вчора