стрічка

Шквал емоцій і незадоволення роботою директора любешівського ринку: результат зустрічі підприємців та влади

30 Червня 2018, 13:25
1281

Аби вирішити нагальні проблеми КП «Любешівський ринок» селищний голова Олег Кух ініціював робочу зустріч за участю підприємців селища та адміністрації Любешівського ринку, яка відбулася 23 червня 2018 року в актовому залі адмінбудинку райради.

Про це повідомляється на сайті Любешівської громади.

За словами присутніх підприємців, така зустріч відбулася уперше за всю діяльність ринку, адже до цього часу їхньої думки ніхто не питав, і як проводить свою діяльність комунальне підприємство, куди і на що ідуть кошти ринку, які плани на перспективу,  їм невідомо.

Звертаючись до підприємців, очільник громади Олег Кух пообіцяв, що відтепер такі зустрічі практикуватиме постійно, більше того, запропонував  створити так званий «ринковий комітет», або «ініціативну групу», яка сприятиме налагодженню діалогу і відносин між підприємцями та владою.

Однак головним питанням, яке хотіли почути підприємці та селищний голова, був звіт директора КП «Любешівський ринок» Андрія Кравчука. Аби розставити всі крапки над «і» та почути відповіді, які так цікавили підприємців, Олег Іванович надав слово директору ринку.

Свій звіт Андрій Кравчук розпочав із перших своїх досягнень 2016 року – це і  робота з кадрами, посадові інструкції для працівників підприємства, забезпечення пожежної безпеки, ремонт трансформаторної підстанції, встановлення пожежних щитів, ремонт гравійного покриття, грейдерування території ринку, інвентаризація торгових місць. Пояснив керівник ринку і про причини підняття тарифів, кошти з яких  пішли на утримання та реконструкцію ринку.

Також у своєму звіті Андрій Петрович акцентував увагу на тому, що за період його роботи було розморожено будівництво торгово-офісного приміщення (павільйону для продажу м’ясо-молочної продукції), на яке пішло 25 тисяч гривень власних коштів підприємства  і 50 тисяч гривень – кошти селищної ради. У представників бізнесу зазначена інформація викликала шквал емоцій. Відтак у бік доповідача масово полетіли критичні зауваження та репліки. Обурені підприємці назвали таку інформацію недостовірною та звинуватили директора у бездіяльності. Адже будівництво павільйону  він пообіцяв закінчити до кінця минулого року. Невдоволення викликав і той факт, що дирекцією ринку були виділені кошти на відеонагляд (16 відеокамер), а крадіжки як були, так і є до цього часу, згадали і про 250 тисяч гривень, які депутати селищної ради минулої каденції виділила на добудову м’ясо-молочного павільйону, однак будівництво так і не було завершено. Як причину, Андрій Кравчук назвав закінчення ліцензії підрядної будівельної організації. Інша ж фірма, з якою заключили договір на будівництво, зажадала перерахунку кошторису, оскільки ціни були надто високими  – на тому все і завершилося, невикористані кошти повернулися назад у місцевий бюджет.

Окрім того, керівник ринку зазначив, що у 2017 році дохід від оренди торговельної площі становить 1 мільйон 717 859 гривень , витрати – 1 мільйон 298 590 гривень, прибуток – 419 269 гривень.

 В свою чергу, Олег Кух наголосив на тому, що як підприємці, так і кожен житель громади має право знати скільки надходить коштів, куди і на що вони  витрачаються, а тому доручив директору ринку в найкоротші терміни подати у селищну раду фінансовий звіт для опублікування на сайті громади. А інформацію керівника про фінансовий звіт та діяльність ринку назвав недостатньою: «Як бачимо, на сьогодні керівник не володіє ситуацією, відсутні чіткі критерії розвитку ринку, підприємці не знають куди і на що витрачаються кошти, умови роботи на ринку далекі від оптимальних і сам зовнішній вигляд бажає бути кращим» - зазначив очільник громади, підводячи підсумки зустрічі і додав на завершення, що завжди готовий до конструктивного діалогу та співпраці  із підприємцями. А отже сподівається, що слідуюча зустріч пройде у ширшому колі і буде більш дієвою та ефективною.

 







Коментар
19/04/2024 Четвер
18.04.2024